My Heart & Soul

My Heart & Soul

Friday, November 14, 2008

Deco With Armand

Semalam me mc..kepale berdenyut2..mate berpinau..batuk..sakit tekak..complete package..aku terpakse mengkuarantinkan diri sekejap..yeah..I really need a rest..sian Armand..aku lepak dlm blk..baring..layan PS I Love you..tertido..terjage..smbg bace novel..tp menjelang tengahari lepas isi perut ngn roti..nasik..melo ais..i feel so much better..and its play time with Armand..aku layan die main..bace buku(gigit buku)..singing..lancing2..and time to deco(more to sepahkan umh)!!!

Bunge2 yg MR beli kt tepi jln on our way back to KL masih freshh..so me pun start la acting like eric leong tu..tersengeh sengeh Armand layan mama die..me bg die pegang bunge2 tu..ha..ape lg..abis di kopeknye satu persatu..takpe..let it be..tu kan learning process..hihih..me biarkan saje smbl demo camane nk cut the stalk and put in in the glass(yer..glass sebab me tade vase)..
dan hasilnye...tadaa..(hihihi..citer cam complicated kan..outputnye mcm Armand yg buat :p)
I really luv flowers..it just that i dont have enough free time to focus on it..(plus i want to reserve my creativity skills to deco at my own house)ihikss..After settled at our coffee table, we moved to our small dinner table..here's the result..very simple yet nice :)

I plan to get some candles and decorate more on tomorrow nite..both of us are waiting like dying for our dearest MR...Drive carefully dear..Have a safe journey!! We gonna have a special dinner tomorrow nite :)

3 comments:

Anonymous said...

wowowo...shanteksnya bunga!! gambar armand tengah menghias takde ke wak...

MotherOfDoubleA said...

awk neh..bunge mmg dh sedia cantik wak..tade lak gambo armand tgh kutis2 bunge..phone abis batery wak..uhukss..

Anonymous said...

awaks,
special dinner? nyum nyum nyumm....nyammy (menjeling manja..)
aummm...gagaga